AUDI R8 5.2 SPYDER

Wartość brutto
565.000 PLN
Cena netto: 459.350 PLN
+23% vat: 105 650 PLN
  • USD: $ 141 949
  • EUR: € 130 817

Informacje techniczne

VIN WUATNAFG2BN000387
Moc silnika (km/kW) 525
Pojemność (cm3) 5204
Paliwo Benzyna
Skrzynia biegów Manualna
Średnie spalanie 20l/100km
Rok produkcji 2010
Pierwsza rejestracja 17.09.2010
Kraj Pochodzenia USA
Przebieg 34300
Nadwozie Sportowy / Coupe
Kolor nadwozia Czarny
Kolor wnętrza Czerwony

Są takie samochody, którymi do domu wraca się dłuższą drogą. Jeżdżąc R8 Spyder na ogół drogą, gdzie jest wiele zakrętów i koniecznie tuneli. Dlaczego tuneli? R8 w tunelach na swojego kierowcę działa niczym gaz rozweselający, a ryk dziesięciu cylindrów jest elektryzujący. W parkingu podziemnym czy nawet na wolnym powietrzu krótka „przegazówka” budzi do życia wszystkie alarmy dokoła. Do tego dochodzą doskonałe właściwości jezdne auta oraz jego wygląd. Wygląd R8 zwraca uwagę wszystkich od dzieci po emerytów. Tył, który przy zamkniętym dachu zdaje się nie mieć w ogóle szyby intryguje, a przód jak piękna kobieta kusi spojrzeniem diodowych lamp. R8 to bolid, który kocha wysokie obroty. Silnik „wkręca się” niesłychanie szybko. Tuż za plecami kierowcy drzemie bestia – wolnossący, dziesięciocylindrowy silnik. Bez pomocy doładowania szczyci się niebagatelną mocą 525 KM. Sprint do 100 km/h trwa zaledwie 4,1 sekundy. Audi zarzeka się, że R8 wyposażone w najmocniejszą jednostkę napędową potrafi osiągnąć drugą „setkę” w zaledwie 12,7 sekundy. Jako jedno z niewielu opuszczających fabryki aut, Audi R8 nie ogranicza elektroniczny kaganiec. Tym bolidem w odpowiednich warunkach można rozpędzić się do prędkości 313 km/h!

  • Skórzana tapicerka
  • Nawiercane, wentylowane hamulce tarczowe
  • Manualna skrzynia biegów
  • 19 calowe felgi ze stopów lekkich
  • Napęd na cztery koła Quattro
  • Sportowa kierownica
  • Nawigacja
  • Klimatyzacja
  • Bezprzewodowa łączność z telefonem
  • Sterowanie radiem z kierownicy
  • Automatycznie składany dach
  • Kontrola trakcji
  • Asystent hamowania
  • Sportowe, adaptacyjne zawieszenie